Vistas de página en total

lunes, 6 de diciembre de 2010

Post-partit Transports Barcons

Be, abans de res, voldria felicitar als meus jugadors per l'enorme desgast físic que van fer. El camp va estar impracticable, però una vegada més vam demostrar que voliem competir, i això és molt important. Des del primer a l'últim jugador va sortir a donar-ho tot, a lluitar cada pilota, en definitiva , a demostrar que som un equip unit i treballador.
Ja vaig avisar a l'entreno i a la xerrada prèvia que el fet d'haver guanyat al Santa Cecilia per 4-1 no volia dir que ja teniem guanyat al Transport Barcons.... Per sort o desgràcia, nosaltres no guanyarem cap partit pel sol fet de ser el Voltregà, i aquest diumenge va ser un exemple d'això. Si volem fer alguna cosa important aquest any ens haurem de barallar i competir al màxim en cada partit que juguem, sigui contra qui sigui, no tenim la sobradesa de donar cap partit per guanyat, els haurem de batallar tots, tan fa contra qui juguem, haurem de traballar al màxim a cada partit o no assolirem els resultats previstos. Però també he de dir, que de moment, l'equip, els jugadors, ho tenen ben assimitat, surten a jugar cada partit amb les mateixes ganes, i a conseqüència d'això portem 4 partits seguits puntuant, que és molt important.

El partit de diumenge, contra el Barcons va començar be, al minut 5 guanyavem 0-1 amb gol de Mafi (per fi, crack!!), però no vam saber guardar el resultat i al minut 10 ens van empatar. El que semblava que seria un partit amb gols i divertit va cambiar a mesura que anaven passant els minuts, ja que el camp es va fer impracticable, i a nosaltres, que en agrada tocar, ens va fer bastant mal. El Transports Barcons va jugar al seu estil, amb pilotes llargues al 9, el qual va estar ben cobert en tot moment, per l'excelent feina feta per la defensa. Ara que hi penso, no entenc la posició del Barcons, no hauria d'estar tant aball per que tenen un equip molt competitiu, no m'estranya el resultat de 4-2 contra el lider que van fer fa dues setmanes, és un equip molt treballador, en el qual hi ha jugadors molt rapids i amb molta definició. Es per això que a l'inici donava l'enhorabona als meus jugadors, aquest diumentge van guanyar un punt que és importantissim, contra un equip molt fort i en un camp terrible pel seu estat. Doneu-li importància a aquest empat per que la té.

La nota negativa del partit va ser la lesió d'en Mati, jugador treballador per excelència i que des d'aqui voldria donar-li el protagonime que mereix, és un jugador que per venir a jugar amb nosaltres fa un munt de quilometres cada setmana, i que jugui en la posició que jugui o dona tot sempre, i per un entrenador és important tenir jugadors que es sacrifiquin tant. Desitjo de tot cor que la lesió no segui greu i que torni el més aviat posible amb nosaltres, per que a nivell de grup se'l trobarà a faltar, anims Mati!!

Després a nivell de joc, a mi no m'agrada parlar d'un jugador en concret, però crec que és de justícia parlar unes líneas d'en Quique. Aquest diumenge va veure una targeta groga, per protestar un posible penal.... En Quique, per desgràcia, te aquesta fama de protestón, i jo mai defensaré als jugadors que protestin a l'arbit, sempre dic que fa la seva feina i que és ben dificil, però en aquets partit, les coses s'haurien de mirar des de un prima diferent, a en Quique, que és un batallador nat, se l'està castigant, amb dures entrades, durant tot el partit a les dues cames, és normal, ja que en Quique no s'arruga mai i acostuma a rebre bastant per aquest fet. Però el que la gent no sap, es que quan jo havia fet els canvis, quan ja no tenia ningú per sortir en Quique em va dir que ja no podia més, que tenia adolorits els DOS genolls!! Vaig dir-li que quedava un quart, però que demanés el canvi, prefereixo jugar amb 10 i perdre a que un jugador meu es faci mal.... i em va dir que no, que si em semblava be es posaria a davant per que a darrera ja no podia correr pel mal... Quin jugador amb una mica de caracter, que li passa això, que decideix seguir ajudant a l'equip pot no protestar una jugada on el tornen a caçar?? Ja dic que no em semblen gens bé les protestes, però s'ha de saber tota la història per poder valorar a algú de veritat. Per tant, gràcies Quique per fer pinya en un moment en que el més normal és que t'haguessis retirat!!

Ara toca difrutar aquests dies i dimecres a preparar el partit contra el Rodenc, quin gran partit!!!!
borrador

2 comentarios:

  1. Bones Felix.

    Primer de tot felicitar-te pel blog i desitjar que tingui molt d´exit, no crec que a nivell aficionat hi haguin gaires equips que en tinguin i de ben segur sera una web de referencia dins del mon del aficionats.
    En segon lloc felicitar a tot l´equip pel partit que vareu fer diumenge, jo hi vaig ser tota la segona part i com molt be dius en un terreny de joic impracticable vareu donar una lliço de pundonor encomiable. Felicitats a tu i a tot l´equip.
    Si et sembla be posare un link desde el blog de segona per poder-hi accedir directament, i aixi estar els dos blogs dels equips del Voltrega conectats.
    Feliciatts per la feina feta fins ara que no es mes que l´inici de un gran treball que estic segur portareu a terme. Enhorabona i ens anem veient.
    Salut.

    Enric.

    ResponderEliminar
  2. Em sembla perfecte això del link, no hi havia pensat!! No et vaig veure diumenge, va ser un partit d'aquells de posar-te "el mono de feina" i ho varem fer, ara toca seguir treballant per què estem al bon camí. Gracies pel suport, Enric!! I anims per vosaltres, s'ha de guanyar contra el Moià per tornar a agafar confiança, per que de calitat i idea ja en teniu de sobres...

    ResponderEliminar