Vistas de página en total

sábado, 8 de enero de 2011

Post-partit Sant Julia

Hola!!

 M'agradaria donar la enhorabona als meus jugadors per l'esforç durant el partit d'avuí, era un partit molt i molt dificil de jugar, veniem de les vacances de nadal, sense haver entrenat , amb baixes considerables, i jugavem contra un gran equip (com s'ha demostrat) que tans sols estava a 3 punts del tercer classificat... però una vegada més els meus jugadors han sapigut estar a l'alçada de les circumstàncies. Hi han hagut moments de gran futbol, sobretot a l'inici de la segona part, hem sapigut reaccionar quan anavem darrera el marcador per donar-li la volta al partit, això només s'aconsegueix si l'equip lluita com ho heu fet vosaltres. Per tant felicitar a tots els jugadors, des del porter fins a devanter. Menció especial a en Cristo, ha estat molt valent en voler llençar el penal quan anavem perdent 1-2, avuí ha anat al pal, però em quedo amb la responsabilitat que has agafat quan has decidit tirar-lo tu. Tanmateix donar-li la enorabona a en Mati, m'ha fet una gran ilusió que marqués el gol de l'empat, s'ho mereix molt per que es un treballador nat, enhorabona Mati!

Després, s'ha parlat dels gols encaixats, si que hi ha hagut algun error en aquestes jugades, però jo vull animar a l' Ivan... Es molt difícil ser porter, això només ho sabem els que ho hem set. A la porteria estas sol, i tens molts moments per pensar en els errors, cosa que fa que encara et posis més nerviós... A més, jo sempre dic que un fallo del porter es veu molt per que el 90 % de les vegades és gol, en canvi, un error d'un jugador no es veu tant, ni és tant decisiu, a més, si un devanter falla casi no te temps de pensar, per que acostuma a tenir més opcions de marcar, el porter no té aquesta ventatge. Per tant, animo al meu porter a que segueixi lluitant. Moltes vegades salves gols, avuí t'ha tocat que entrin... Recorda el que dic, si un jugador ho dona tot i al final del partit et pot mirar a la cara no està obligat a més....

Res més, tornar a reiterar la meva enhorabona vers vosaltres i a seguir treballant, doncs encara falta molt per acabar la lliga. Seguim en el bon camí!!! Fins dimecres!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario