Vistas de página en total

domingo, 12 de diciembre de 2010

Post-partit Rodenc

Potser seré repetitiu... però no puc començar aquestes lletres sense tornar a donar, una vegada més, l'enhorabona als meus jugadors, ja se que es va perdre 3-4, però dimecres ja vaig dir aqui mateix que el resultat seria el que seria però deia a la gent que ens vingués a veure que els ofeririem lluita... i així va ser. El partit va ser molt i molt disputat, per les dues bandes, i nosaltres vam donar-ho tot en tot moment, jugant amb un home menys des del minut 10... Que més es pot fer? Res, sempre dic que si ho dones tot no estàs obligat a més, i això és el que va passar dissabte, que tot els meus jugadors ho van donar tot. Aquesta vegada ens va tocar perdre a l'últim minut, és el futbol, i s'ha de saber guanyar i perdre...
Però jo, més enllà del resultat, em quedo amb les mostres d'equip que vam tenir, amb el gran partit que es va fer i amb les ganes de competir que es va tenir durant tot moment, estèm al bon camí i no em canso de repetir-ho, hem de seguir així. L'any passat el Rodenc ens va guanyar per molt, ens va passar per sobre... aquest any els va costar moltissim... al minut 87 estavem 3-3...
De l'arbit, res a dir, mai parlo dels arbits un cop acabat el partit  per que crec que la seva feina és molt dificil, a vegades s'equivoquen i punt. Prefereixo valorar la feina feta al camp, i com no, felicitar al Rodenc pel partit, també va jugar al 100 % i es va emportar el resultat, però sobretot resaltar que tot i ser un partit molt disputat per les dues bandes, va ser net... competitiu però net, els jugador es van dedicar al que saben i no es va entrar en cap tipus de tangana ni discussió, és el que demanava la setmana passada, que fos un partit net i esportiu, i així va ser, per les dues parts, per tant enhorabona als meus i al Rodenc. Per mi té molt de merit haver fet patir a un gan equip com el Rodenc fins l'ultim minut.
Una altre cosa, a veure, per que la llista ja comença a ser llarga... Ojeda, Carlos, Mati, Barba, Miró, Ivan, Lluis, Abraham, Xevi... Recupereu-vos ben aviat, per que us necessitem!! Al mateix temps donar-li molts anims a l'Alfredo pel moment que li va tocar viure, estem tots amb tu! I al mateix temps, i sumant-lo a la llarga llista de baixes, espero de tot cor que les lesions que van patir ahir l'Ortega i en Joan Ramón no siguin greus, tot i que no tenen bona pinta cap de les dues...
Ja per acabar, estic totalment d'acord amb les paraules de l'Enric, en referencia al Voltregà CF, si jugues be, ja arribaran els resultats, per tant, seguiu així i no us amoineu per lo de Moià. I Enric, molts anims i si necesites res no tens més que dir-m'ho...

No hay comentarios:

Publicar un comentario