Vistas de página en total

domingo, 30 de enero de 2011

Voltregà 5 - Taradell 5

Simplement espectacular... No puc dir res més, avuí no es pot dir res als meus jugadors, simplement els he de felicitar i donar-los les gràcies per l'esforç que van fer ahir. Ho teniem tot en contra, vam afrontar el partit amb moltes baixes, amb només dos jugadors a la banqueta per fer canvis, i per acabar d'arrodonir-ho ens van deixar amb 10 jugadors al minut 5 de la primera part per que ens van expulsar al porter. Que més s'els pot demanar a uns jugadors que van començar el partit sabent que patirien per culpa de no tenir canvis i que van veure que encara patirien més per jugar amb 10?. La veritat es que tindrien excusa per qualsevol cosa, però ahir, els jugadors, van decidir que no es rendirien, van lluitar com toros des del primer minut, i amb 10 van donar un autèntic recital contra el Taradell, no es van limitar només a defensar, sinó que van intentar tocar i crear joc, reseultant d'això es van fer 4 gols amb 10 jugadors, i fins al minut 80 es va anar per davant al marcador. Com he dit abans, simplement espectacular, n'estic molt orgullós per l'esforç i les ganes mostrades ahir.

La gent que va venir al camp va disfrutar per què va veure lluitar a un equip fins al final, sense rendir-se mai. Crec que els meus jugadors han complert la seva part de sobres, per lo que demano tot el suport possible dels nostres aficionats de cara al proper partit contra el líder de la lliga, el Santperenca. Nosaltres afrontarem el partit amb totes les ganes del mon, intentant fer bon futbol, com cada setmana... Però també necessitem una mica de suport vostre, com el que hem tingut aquesta setmana. Moltes gràcies per que ens vareu empènyer fins al final.

Podria destacar a algun jugador aquesta setmana, però seria injust per que TOT L'EQUIP us mereixeu un reconeixement public per part meva. Però si que vull fer un esment especial cap a un jugador, en Jordi CODINA. En Jordi és el meu jugador comodí, és veritat, l'utilitzo sempre en mil i una posicions diferents, i la veritat és que em respòn notablement en totes, és un gran treballador, molt disciplinat i que no s'amaga mai... ahir en va ser un clar exemple, al minut 5 va expulsar al nostre porter, i com sempre vaig tirar d'en Jordi, i com sempre va respondre, va assumir-ho i es va posar el guants. Jordi, a mi tant me fan els gols, la unica imatge que tinc teva ahir és la de voler ajudar l'equip en tot moment assumint una posició molt dificil, en la qual ho vas donar tot, com sempre, per tant no em queda més que felicitar-te i donar-te les gracies pel "papelón" que et va tocar ahir.

Res més, ara toca pensar en el proper partit, en tinc moltes ganes per què juguem contra el millor equip de la competició, un gran equip que porta molts anys a dalt de tot. Nosaltres sortirem a donar-ho tot, i crec sincerament que tenim les nostres opcions per que confio cegament en el meus...

No hay comentarios:

Publicar un comentario