Vistas de página en total

lunes, 21 de febrero de 2011

POST-PARTIT FOLGUEROLES

Quines poques ganes d'escriure avuí... però clar, ens agrada escriure quan les coses han anat be, i també ho hem de fer quan han anat fatal, com va ser el cas de diumenge. Es un d'aquells partits que les coses no surten, la impotència es va apoderar de tot l'equip i ho vam acabar pagant, amb un preu excessiu. L'equip que es va veure a Folgueroles era irreconeixible, no sortia res! Però tampoc es pot dir que no es lluités, es va correr, i molt!! Però com he dit abans, es el tipic dia que no et surt res. Queden moltissims partits encara, i hem de seguir, s'ha d'acabar la lliga de la millor manera possible.

En fi, ara hem de pensar en el proper partit, diumenge a Torelló, contra l'At. Ges. Tot un equipàs, que ens va guanyar a casa 0-1. Diré el mateix que vaig dir la previa contra el lider, si aprofitem les nostres opcions i juguem com sabem tenim opcion de treure un resultat positiu. A veure com anirà. Malauradament no hi podré ser per motius personals que tots sabeu, però estic segur que treballareu al maxim per deixar l'equip a l'alçada que es mereix, diumenge faré explotar el movil per anar seguint l'equip, espero no patir gaire....

Espero poder tornar aviat amb vosaltres, però per si es complica la cosa i la recuperació m'impideix tornar abans que acabi la temporada voldria donar les gràcies a tots els meus jugadors, MOLTES GRÀCIES per infinitat de coses, per escoltar, creure en el projecte i defensar-lo. I us animo a seguir lluitant, per què si de una cosa estic orgullós és de la lluita que heu demostrat al llarg de l'any, si hi ha hagut alguna cosa amb algun jugador sempre ha estat pel be de l'equip i estic segur que m'hauré equivocat en moltes coses que hauràn influit de manera negativa en el  vostre resultat, però els objectius que teniem els seguim tenint a "tiro", i se que no ho deixareu escapar,  en sabeu moltissim, per mi ha estat un honor! El mateix honor que he tingut al poder estar al costat de Ramón Güell, l'entrenador, al qual dono mil gracies per permetrem tants experiments sense protestar mai cap decisió, estic tranquil per que l'equip està en molt bones mans amb l'experiència d'en Ramon. Moltes Gracies Güell!! I com no, gracies a la Junta, per confiar un dia i seguir confiant... Fins ben aviat!!!, FORÇA AFICIONATS!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario