Vistas de página en total

lunes, 13 de diciembre de 2010

Bona sort Ligero!!

Encara recordo com si fos ahir quan vaig conèixer en David, jo entrenava als Sagrats Cors, i allà estava ell, assegut a la seva moto dient que no podia venir a entreno per que li feia mal la cama... sempre li ha fet mal!! jajajaja... A primera vista vaig pensar que tindria problemes seriosos de disciplina amb ell, que equivocat que estava..., va començar a venir , el vaig anar coneixent... i ja des de petit era un nen franc, que et mira a la cara quan parla i que ho dona tot quan juga i quan no juga!!
L'any passat vaig comentar-li la possibilitat de que fitxés pels aficionats del Voltregà, havien passat uns 10 anys des de que l'entrenava als Sagrats Cors però estava convençut que em podia fiar d'ell, va venir i ho va donar tot, com és habitual en ell.
Avui ha vingut a veure'm, i m'ho ha dit, com sempre ha set molt franc, li han ofert la possibilitat de fitxar pel la Vall del Ges de segona Regional i ho ha acceptat. Jo, com a amic, he de dir que em sap greu, però que al mateix temp el recolzo en aquesta decisió, no serà facil, haurà d'estar a tope... però estic segur que ho farà, i ho farà per que ell no acostuma a rendir-se. Lige, vull agrair-te l'esforç que vas fer l'any passat per venir amb nosaltres, ha estat un orgull haver pogut entrenar-te una altre vegada i només vull que sàpigues que sigui l'equip que sigui on entreni jo sempre tindràs les portes obertes. L'unic que m'alegra de la teva desició és que per fi no em deixaràs sord quan et poses a cridar a la banqueta... però aquets crits si que es trobaràn a faltar, per que sempre són per animar a algun company que ha fallat!!
Niño, mucha suerte campeón!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario